وحدت اصولگرایان زیر چتر روحانیت
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

وحدت اصولگرایان زیر چتر روحانیت

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وحدت اصولگرایان باید زیر چتر روحانیت که مشخصا جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز است، شکل بگیرد. ژمحمدنبی حبیبی در اجلاس سراسری معاونان سازماندهی اعضاء ‌استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور این حزب اظهار کرد: در فعالیت‌های سیاسی همانطور که ولی فقیه نیاز به بازوان نظامی آموزش دیده قوی دارد بازوان متشکل سیاسی نیز نیاز دارند که در تشکیلات حزبی دور هم جمع شوند. وی افزود: آن‌هایی که ضرورت کار تشکیلاتی را تایید نمی‌کنند نمی‌دانیم چه دلیلی دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دشمن متشکل در مقابل اسلام صف آرایی کرده و هر زمان هجومی می‌خواهند انجام دهند متشکل می‌شوند، سردمداران آمریکا و کشورهای غربی که در منافع و چپاول ثروت با هم دعوا دارند در مقابله با اسلام یکی می‌شوند و چگونه است که ما تشکل نداشته باشیم. وی ادامه داد: مصاف با دشمن متشکل جز در غالب تشکل امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه در خصوص خصوصیت‌های یک حزب الهی اظهار کرد: یک حزب الهی باید پایه‌های ایدئولوژیک خود را محکم کند، یکی از دلایل موفقیت و دوام حزب موتلفه اسلامی قوت ایدئولوژیک این حزب است. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خصوصیت دوم یک حزب را توان برنامه‌ریزی برای اداره کشور دانست و خاطرنشان کرد: احزاب برای اداره کشور باید برنامه‌های کارشناسی شده داشته باشند و برای اداره شئون مختلف کشور برنامه داشته باشند.

حبیبی در ادامه سومین خصوصیت احزاب را توان کادرسازی دانست و افزود: احراب باید کادرهای ساخته شده متخصص داشته باشند تا در انتخابات‌ها به مردم معرفی نمایند و بتوانند به بهترین شکل کشور را اداره کنند. وی اظهار کرد: اگر تحزب رونق بگیرد مردم می‌دانند به چه کسی رای دهند و متاسفانه در حال حاضر رقابت‌ها لفظی است و اگر نابسامانی در کشور در زمینه‌های مختلف روی دهد متوجه اصل نظام می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان بیان کرد: محدود کردن دایره اصولگرایی اشتباه بزرگ برخی افراد است. اگر اصولگرایان در انتخابات آینده متحد به میدان نیایند خطر شکست وجود دارد. حبیبی افزود: کارهای زیربنایی برای وحدت اصولگرایان را انجام داده‌ایم و وحدت اصولگرایان باید زیر چتر روحانیت باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: